47 תשובות
כן.
אה כן כי המטרה היחידה בחיים היא חתונה
אנונימית
מאהבה
מותר גם להנות מההווה ולא לחיות רק בשביל העתיד.
שואל השאלה:
אחת המטרות החשובות בחיים היא חתונה על מנת לבנות בית ומשפחה בישראל ולקיים את פרו ורבו.
אחת המטרות החשובות בחיים היא חתונה על מנת לבנות בית ומשפחה בישראל ולקיים את פרו ורבו.
אנונימי
אף אחד לא יודע בוודאות אם זה לחתונה או לא בסוף
ולכיף ולניסיון לא ישר משפחה..
ולכיף ולניסיון לא ישר משפחה..
שואל השאלה:
שנה של זוגיות זה סבבה לחתונה?
שנה של זוגיות זה סבבה לחתונה?
אנונימי
אני לא חושבת אבל תלוי באיך הזוגיות הולכת....
אנונימית
סתמי לא כולם רוצים להתחתן ולהביא ילדים
יש אנשים שמעדיפים לא לעשות את זה ולא מאמינים החתונה ולא באלהם ילדים
יאללה עם הקיבוע הזה אוף
יש אנשים שמעדיפים לא לעשות את זה ולא מאמינים החתונה ולא באלהם ילדים
יאללה עם הקיבוע הזה אוף
שואל השאלה:
קיבוע?
קיבוע?
אנונימי
כע קיבוע להיקבע על משהו / רעיון אחד ולחשוב שככה כולם צריכים להיות ושזה מה שכולם צריכים לעשות ולחיות לפיו
^למה בכזאת תוקפנות צ'יל
זוגיות זה כיף ובכללי את לא אמורה לבוא עם ציפיות את אמורה לבוא ולזרום עם זה ואם את מרגישה שזה זה אז יאללה חתונה
זוגיות זה כיף ובכללי את לא אמורה לבוא עם ציפיות את אמורה לבוא ולזרום עם זה ואם את מרגישה שזה זה אז יאללה חתונה
אנונימי
שואל השאלה:
כל מה שאלוקים רוצה שנעשה מומלץ שנעשה כי זה מצווה, אבל יש לנו את זכות הבחירה אם לעשות את זה או לא.
כל מה שאלוקים רוצה שנעשה מומלץ שנעשה כי זה מצווה, אבל יש לנו את זכות הבחירה אם לעשות את זה או לא.
אנונימי
אלוקים או איך שאך קוראת לו לא קיים נשמה שלי (בעייני!!)
ציווי על ה*** שלי כל המצוות זה דברים שרבנים כתבו זה אפילו לא אלוהים (שלא קיים) כתב ןאני לא מאמינה לבני אדם שטענו שאלוהים אמר להם דברים
וזה שאת מאמינה באלוהים לא אומר שאת צריכה לחשוב שכולם צריכים לחיות על פי מה שהוא כביכול טוען כי אני למשל לא מאמינה בזה
ציווי על ה*** שלי כל המצוות זה דברים שרבנים כתבו זה אפילו לא אלוהים (שלא קיים) כתב ןאני לא מאמינה לבני אדם שטענו שאלוהים אמר להם דברים
וזה שאת מאמינה באלוהים לא אומר שאת צריכה לחשוב שכולם צריכים לחיות על פי מה שהוא כביכול טוען כי אני למשל לא מאמינה בזה
^את השתמשת בקיבוע ועכשיו את מקובעת על דעה לא מוכחת
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן
וזה שאת בוחרת לא להאמין בו לא אומר שהוא לא קיים, את פשוט בוחרת להתעלם מהמציאות הרוחנית האמיתית, כנראה שבאמת מחוסר ידיעה או שיכול להיות מחוסר רצון, אני לא יודע ואני לא מכיר אותך, אני כן יכול להמליץ לך לחקור כדי להגיע לאמת האחת והיחידה שהיא האמונה באלוקים ובתורת האמת שנתן לנו, התורה שקיבלנו מתחלקת ל2 חלקים שהם התורה שבעל פה והתורה שבכתב.
אני בן
וזה שאת בוחרת לא להאמין בו לא אומר שהוא לא קיים, את פשוט בוחרת להתעלם מהמציאות הרוחנית האמיתית, כנראה שבאמת מחוסר ידיעה או שיכול להיות מחוסר רצון, אני לא יודע ואני לא מכיר אותך, אני כן יכול להמליץ לך לחקור כדי להגיע לאמת האחת והיחידה שהיא האמונה באלוקים ובתורת האמת שנתן לנו, התורה שקיבלנו מתחלקת ל2 חלקים שהם התורה שבעל פה והתורה שבכתב.
אנונימי
שואל השאלה:
בסופו של דבר זה שאת לא מאמינה בו לא אומר שאת לא מחוייבת במצוות, את צריכה להגיע לאמונה ואני מאחל לך שתצליחי בעזרת ה' ושתחזרי בתשובה!!
בסופו של דבר זה שאת לא מאמינה בו לא אומר שאת לא מחוייבת במצוות, את צריכה להגיע לאמונה ואני מאחל לך שתצליחי בעזרת ה' ושתחזרי בתשובה!!
אנונימי
שואל השאלה:
ואין טעם לחפש משהו אחר כשמוצאים את האמת האחת והיחידה שהיא האמונה באלוקים ובתורה הקדושה, תורת אמת נתן לנו ברוך ה' זכינו.
ואין טעם לחפש משהו אחר כשמוצאים את האמת האחת והיחידה שהיא האמונה באלוקים ובתורה הקדושה, תורת אמת נתן לנו ברוך ה' זכינו.
אנונימי
אני ממליצה לך לחקור נשמה ולהבין שאין דבר כזה (ושוב בכוונה ציינתי שזו רק דעתי כי אני יודעת שיש כאלו שכן מאמינים)
ואני לא מאמינה בתורה אז ..
אני מאמינה במדע , בהוכחות. אני מרגישה סתומה להאמין במשהו שבחיים לא ראיתי ולא קיים . ואני מרגישה שאנשים מאמינים באלוהים כדי שתהיה להם תקווה בחיים וכדי שהם לא יעשו מעשים רעים (שזה מבורך פשוט אני לא צריכה תקווה ואני לא צריכה משהו ש "יציל" אותי )
בקיצור לא שופטת אף אחד פשוט בעייני זה לא קיים ואני לא חושבת שצריך לחשוב שכולם צריכים ללכת בדרך שלך רק כי אתה כזה
ואני לא מאמינה בתורה אז ..
אני מאמינה במדע , בהוכחות. אני מרגישה סתומה להאמין במשהו שבחיים לא ראיתי ולא קיים . ואני מרגישה שאנשים מאמינים באלוהים כדי שתהיה להם תקווה בחיים וכדי שהם לא יעשו מעשים רעים (שזה מבורך פשוט אני לא צריכה תקווה ואני לא צריכה משהו ש "יציל" אותי )
בקיצור לא שופטת אף אחד פשוט בעייני זה לא קיים ואני לא חושבת שצריך לחשוב שכולם צריכים ללכת בדרך שלך רק כי אתה כזה
אני לא מחוייבת במצוות כי זה לא קייםם אמאלה
טוב מאמי אלה מחוייב במצווה להביא לי מיליון שקל? לא עשית? זהן אתה תלך לגהנום בהצלחה
(למרות שגם גיהנום לא קיים אבל טוב נו)
טוב מאמי אלה מחוייב במצווה להביא לי מיליון שקל? לא עשית? זהן אתה תלך לגהנום בהצלחה
(למרות שגם גיהנום לא קיים אבל טוב נו)
שואל השאלה:
את מאמינה במדע? אז אם ככה אם היית נולדת לפני כ1000 שנה היית מאמינה שהעולם מעולם לא נברא והיה קיים מאז ומעולם כנראה, כי המדע עצמו טען כך על סמך תאוריות שלו.
את מאמינה במדע? אז אם ככה אם היית נולדת לפני כ1000 שנה היית מאמינה שהעולם מעולם לא נברא והיה קיים מאז ומעולם כנראה, כי המדע עצמו טען כך על סמך תאוריות שלו.
אנונימי
שואל השאלה:
המצוות קיימות, סגירת העיניים שלך לא תגרום להיעלמותן.
המצוות קיימות, סגירת העיניים שלך לא תגרום להיעלמותן.
אנונימי
מה קשןר נולדתי לפני 1000 שנה איף
אני מאמינה במפץ הגדול ( לפחות זו הטענה שהכי נשמעת לי הגיונית בנתיים , גם היא לא 100 וברור כי זה עדיין בגדר תיאוריה אבל זה מה שנשמע לי הכי קרוב או הכי סביר)
המדע מובנה על הוכחות ודברים קיימים ולא על רוחות ושדים
אני מאמינה במפץ הגדול ( לפחות זו הטענה שהכי נשמעת לי הגיונית בנתיים , גם היא לא 100 וברור כי זה עדיין בגדר תיאוריה אבל זה מה שנשמע לי הכי קרוב או הכי סביר)
המדע מובנה על הוכחות ודברים קיימים ולא על רוחות ושדים
שואל השאלה:
את לפני רגע אמרת שאת מאמינה בתאוריה, עכשיו את אומרת הוכחה?
המדע תמיד משתנה כי הוא טועה כל הזמן.
התורה להבדיל לא משתנה, כל מה שכתוב אמת ואין טעות אחת.
את לפני רגע אמרת שאת מאמינה בתאוריה, עכשיו את אומרת הוכחה?
המדע תמיד משתנה כי הוא טועה כל הזמן.
התורה להבדיל לא משתנה, כל מה שכתוב אמת ואין טעות אחת.
אנונימי
יש הרבה טעויות וגרסאות בתורה והמון המון פירושים שונים :)
שואל השאלה:
מה קשור לפני 1000 שנה? כי בתקופה הזאת המדע הבסס על תאוריה שהעולם מעולם לא נוצר ושהיה קיים מאז ומתמיד, אז על סמך האמונה במדע ובתאוריות כ"הוכחות" היית צריכה להאמין לזה.
מה קשור לפני 1000 שנה? כי בתקופה הזאת המדע הבסס על תאוריה שהעולם מעולם לא נוצר ושהיה קיים מאז ומתמיד, אז על סמך האמונה במדע ובתאוריות כ"הוכחות" היית צריכה להאמין לזה.
אנונימי
שואל השאלה:
אין טעות אחת בתורה שלנו :)
אין טעות אחת בתורה שלנו :)
אנונימי
ונכון אלוהים חצה ים לשניים ומקל הפך לנחש ולסבתא יש גלגלים
יאללה ביי יטרול
יאללה ביי יטרול
שואל השאלה:
קשה לך להאמין שעם שלם היה במעמד הר סיני וראה את ה' מדבר? עם שלם שמעביר מאב לבנו את התורה שבה כל זה כתוב?
קשה לך להאמין שעם שלם היה במעמד הר סיני וראה את ה' מדבר? עם שלם שמעביר מאב לבנו את התורה שבה כל זה כתוב?
אנונימי
אחי יש לך בעיות מה זה השטיפת מוח הזאת שעשו לך זוגיות זה הנאה-רגשות,סקס,להיות עם האדם שאתה אוהב ותמיכה נפשית.
שואל השאלה:
כמובן שזה הנאה ותמיכה נפשית, מישהו אמר שלא?
אף אחד לא שטף לי את המוח, אבל זוגיות אמורה להגיע לחתונה ולא להיות משהו סתם בשביל הכיף
כמובן שזה הנאה ותמיכה נפשית, מישהו אמר שלא?
אף אחד לא שטף לי את המוח, אבל זוגיות אמורה להגיע לחתונה ולא להיות משהו סתם בשביל הכיף
אנונימי
חתונה זה בגיל מאוחר בינתיים להנות.
מה אתה תתחתן עם הבן אדם הראשון שחוצה את הכביש? או שתכיר את הבן אדם במשך מספר שנים?
לא מתחתנים בגילאי 15-18 בינתיים כיףף
לא מתחתנים בגילאי 15-18 בינתיים כיףף
שואל השאלה:
אבל אם זאת אהבה אמיתית היא תחזיק שנים מה שאומר שהיא אהבה שהולכת לחתונה לא כך?
אבל אם זאת אהבה אמיתית היא תחזיק שנים מה שאומר שהיא אהבה שהולכת לחתונה לא כך?
אנונימי
אהבה זה כימיקלים במוח שבסופו של דבר יורדים ונשארים ערכים אין דבר כזה אהבה אמיתית באיזה סרט אתה חי?
לא יודעת מה איתך אני לא עומדת להתחתן בגיל 17 וגם לא בגיל 20-25 בינתיים אני עומדת להנות.
שואל השאלה:
וואו אתה רציני? ברור שיש אהבה אמיתית, זה שזה קשה ונדיר למצוא אותה לא אומר שזה לא קיים.
כימיקלים בראש שיורדים? מה שאתה מדבר עליו זה הידלקות.
וואו אתה רציני? ברור שיש אהבה אמיתית, זה שזה קשה ונדיר למצוא אותה לא אומר שזה לא קיים.
כימיקלים בראש שיורדים? מה שאתה מדבר עליו זה הידלקות.
אנונימי
את*
ולא זה נקרא אהבה זה כימיקלים במוח תלמד קצת.
אין דבר כזה אהבה אמיתית זה לא סרטי אגדות.
ולא זה נקרא אהבה זה כימיקלים במוח תלמד קצת.
אין דבר כזה אהבה אמיתית זה לא סרטי אגדות.
כמובן שיש דרכים להחזיר את הכימיקלים האלו על ידי הפרשת ההורמון אוקסיטוצין אצל נשים ודופמין אצל גברים..
שואל השאלה:
את בכלל יודעת מה זה אהבה? אהבה זה רגש.
אני לא מתכוון ל"כימיקלים" שמופרשים כתוצאה מהתמכרות וכו, אני מתכוון לרגש.
ואם זאת אהבה אמיתית הרגש מתחדש תמיד.
את בכלל יודעת מה זה אהבה? אהבה זה רגש.
אני לא מתכוון ל"כימיקלים" שמופרשים כתוצאה מהתמכרות וכו, אני מתכוון לרגש.
ואם זאת אהבה אמיתית הרגש מתחדש תמיד.
אנונימי
שואל השאלה:
הכימיקלים שאת מדברת עליהם באים כתוצאה מהאהבה ולא להיפך
הכימיקלים שאת מדברת עליהם באים כתוצאה מהאהבה ולא להיפך
אנונימי
בקיצור רוב האנשים לא עומדים להתחתן בגיל צעיר הם יעדיפו להכיר את הבן אדם 3-5 שנים ולהבין אם הם רוצים להתחתן עם אותו בן אדם.
לא מתחתנים עם כל אחד..
אני לא רוצה להתגרש 30 פעם.
לא מתחתנים עם כל אחד..
אני לא רוצה להתגרש 30 פעם.
אתה מנסה ללמד אותי?תקרא תלמד אל תתווכח
שואל השאלה:
קראתי כבר
קראתי כבר
אנונימי
בקיצור חבר זה להנאה,צבירת זכרונות וחוויות ותמיכה.
ובגיל שלנו זה מה שרוצים חבר לא עכשיו חתן.
זה גיל להנות לא לשחק אמא ואבא.
ובגיל שלנו זה מה שרוצים חבר לא עכשיו חתן.
זה גיל להנות לא לשחק אמא ואבא.
שואל השאלה:
ויש טעמים נוספים לחתונה וזוגיות בתורה שבעל פה, אפשר לעיין בספר החינוך.
ויש טעמים נוספים לחתונה וזוגיות בתורה שבעל פה, אפשר לעיין בספר החינוך.
אנונימי
לא מאמינה בישויות מיסטיות..
לא חושב שבגילאים שלנו צריך להתחתן ולא חושבת שלא צריך להנות ולשמור את עצמנו לחתונה.
לא חושב שבגילאים שלנו צריך להתחתן ולא חושבת שלא צריך להנות ולשמור את עצמנו לחתונה.
באותו הנושא: