6 תשובות
חחח לא נהוג
כל אחת והידידים שלה : )
כל אחת והידידים שלה : )
אין לזה מספר קבוע, לחלק יותר, לחלק פחות.
מה זה משנה?..
כל אחת וכמה שיש לה
כל אחת וכמה שיש לה
כן קצת מטומטמת, אין דבר כזה "נהוג", לכל אחת יש כמה שהיא בוחרת לנכון או כמה שיצא שיהיה לה.
אנונימית
כל אחת משהו אחר
לאחת יכול להיות שיש המון
לאחת יכול להיות שאין בכלל
זה לא מותאם מראש :)
לאחת יכול להיות שיש המון
לאחת יכול להיות שאין בכלל
זה לא מותאם מראש :)
שואל השאלה:
וזה נורמלי שאני מתבאס שיש לה עוד כמה ? כאילו בדקתי היא עושה לי לבבות חיימשלי וזה וגם לאחרים זה קצת מבאס
וזה נורמלי שאני מתבאס שיש לה עוד כמה ? כאילו בדקתי היא עושה לי לבבות חיימשלי וזה וגם לאחרים זה קצת מבאס
אנונימי
באותו הנושא: