23 תשובות
אז אתה סתם חושב שהיא יפה אתה לא מכיר תאופי בכלל
^ זה מה שנקרא קראש


אתה יכול להתחיל איתה, אבל תהיה יצירתי יותר מ- "היי"
אז תתחיל איתה ככה היא תדע שאתה קיים
לא קראש זה מישהי שאתה מחחב גם מבחינת האופי
זה נקרא הטעם שלו
אל תכתוב פתאום באמצע החיים היי זה ממש מוזר במיוחד שאתם לא מכירים
תגיב על סטורי משהו ואז תפתחו שיחה
יש לך שתי אופציות.
או שתגיב לה על סטורי, או שתרשום "היי, אני חושב שאת נראית חמודה והייתי שמח להכיר אותך."
אם היא תענה, מזל טוב.
אם לא, אז אין מה לעשות...
שואל השאלה:
תשמעו אתם מייאשים
אנונימי
שואל השאלה:
אתה באמת חושב שלכתוב למישהי היי אני חושב שאת נראת חמודה זה טוב?
אנונימי
זה דווקא אחלה או סתם להגיב על סטורי או לכתוב כזה היי מה קורה או משהו
לאא דיי ממש אל תכתוב לה היי את חמודה זה קריפי ואנשים כבר לא כותבים את זה אם מישהו יכתוב לי באמצע החיים היי את חמודה אני אחשוב שהוא ממש מוזר
תגיב על סטורי איזה משהו מצחיק או שמתאים לסטורי
שואל השאלה:
תודה רבה
מישהי נורמאלית אנשים פה לא הרגישו מגע אישה בחיים שלהם
אנונימי
נשבעת
"לא הרגישו מגע אישה בחיים שלהם"
אתה זה ששואל בסטיפס איך להתחיל עם מישהי באינסטגרם, לא אני.
...
שואל השאלה:
אני בניגוד אליך לא מתחיל עם בנות באינטרנט יש לי חיים ואני בטוח בעצמי ולא מתחבא מאחורי מסך
אנונימי
שואל השאלה:
ותשמע אמרתי את זה לטובתך, אתה בן 18 וחושב שזאת דרך טובה לגשת לבחורה תדע שממש לא, אלא אם אתה נראה כמו בראד פיט אף אחת לא תסתכל על ההודעה שלך בכלל
אנונימי
אם היית כ"כ בטוח לא היית שואל פה.
עזוב, באמת שהויכוח הזה מיותר.
אם כל מה שאתה רוצה זה לצאת צודק אז שיהיה לך בכיף.
שואל השאלה:
מה שתגיד אחי
אם אתה בן 18 אני ביצה
אנונימי
^^^

נשבעת שאתמול ראיתי במקרה סרטון בטיקטוק שהאיש אמר את זה בול

חח לול
שואל השאלה:
שצריך להיראות כמו בראד פיט או להיות מעניין?
וואלה צודק הבחור
אנונימי
הוא אמר בידיוק ככה "אלא אם אתה נראה כמו בראד פיט אף אחת לא תסתכל על ההודעה שלך בכלל"

ואני לא ממש מסכימה איתו למען האמת:)
שואל השאלה:
תלוי אם הוא מכוון למישהי נואשת שככל הנראה גם נראת לא טוב ואף אחד לא מתחיל איתה היא תקפוץ על ההזדמנות, אם לא אז לא.
אנונימי
באותו הנושא: