5 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי לשחרר את זה מלא לא עובד
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אני לא חושב ל זה אפילו מעדיף לא לשחרר מאשר להגיד לה
אנונימי
שואל השאלה:
נפגעתי כבר מלא לא משנה בכל זאת תודה!
אנונימי
היה לי את אותו מקרה , אני חושבת וממליצה שפשוט תגיד לה אל תעשה טעות עדיף לשמוע לא מאשר להשתגע אם זה כן או לא ❤❤
הייתי ממליצה לך להתחיל לדבר איתה, אל תבוא אליה ישר ותאמר לה כי כמו שאמרת, אתם על גבול המכרים. הייתי ממליצה לך להתחיל לפתח איתה שיחה ןלקדם את זה לאט לאט. בהצלחה :)

-מקווה שאתם מתמודדים עם זה שאין לי שם-
באותו הנושא: