9 תשובות
מיוזיקלי היה פחות גרוע
אבל שתיהם זבל טהור
מיוזיקלי היה נחמד
אף אחד מהם
תלוי
עכשיו טיקטוק כי אני רואה תוכן שמעניין אותי עכשיו
פעם מיוזיקלי כי אהבתי את הריקודים
מיוזיקלי, טיטוק זוועה
מבחינת שירים וריקודים חד משמעית מיוזיקלי אבל התוכן בטיקטוק יותר מעניין
מיוזיקלי, כי שם לא היה את כל הפרחות, פאק בויז, גזענות, הומופוביה, צ'ארלי, דיקסי ואדיסון.
זה ממש קשה
כי מצד אחד מיוזיקלי היה דיי משעמם כשמסתכלים אחורה ועכשיו טיקטוק וואו יש שם סרטונים מעשירים, מתכונים, שיגרמו לך לבכות מצחוק, ילמדו אותך דברים, יעזרו לך, כל מיני טיפים ועוד ועוד
ונגיד במיוזיקלי סתם היה ליפסינק מהיר.
אבל מה שכן, במיוזיקלי היה הרבה פחות שנאה
ולא הייתה אפשרות להתפרסם שם
טיקטוק ואני הייתי במיוזיקלי עוד משהו נפתח
אנונימית