9 תשובות
אני בא
אוף באתי להכנס אבל כבר התחלתם ):
אני הייתי stips
אבל בכללי אני קוראת לעצמי באמונג אס icon חחחחחחחחחחחחחחח
חח היה ממש כיף
ניצחתי כל הזמן
שואל השאלה:
אסיה
אנונימית
יבשת?