9 תשובות
אני בא
אני stan twice
אוף באתי להכנס אבל כבר התחלתם ):
אני הייתי stips
אבל בכללי אני קוראת לעצמי באמונג אס icon חחחחחחחחחחחחחחח
אבל בכללי אני קוראת לעצמי באמונג אס icon חחחחחחחחחחחחחחח
חח היה ממש כיף
ניצחתי כל הזמן
אוקיי
שואל השאלה:
אסיה
אסיה
אנונימית
יבשת?
באותו הנושא: