34 תשובות
שהאנשים פה הרבה יותר נחמדים מהמציאות
אנונימי
חלק איכותיים אבל חלק מאוד גדול לא ממש נחמדים
מה יש לחשוב על ילדים בודדים, חלק עם בעיות במשפחה חלק עם בעיות בחברה וחלק סתם להטבים
לא יודעת לא מכירה אותה.
עבורי כולם פה פשוט משתמשים. לא רואה מעבר לזה.
שיש אנשים שאוהבים לעזור ונחמדים
שיש פה מלא בני 13 טיפשים
ומלא בנים שלא יודעים לכבד ערסים
מביכים, טיפשים, לא מצחיקים, מזייפים ת'דיכאון שלהם כדי לחפש צומי ולחפש חברים, עושים את עצמם קולים אבל הם רק מביכים את עצמם.
אנונימית
נחמדים ועונים בדרך כלל על שאלות לפעמים בצורה מעצבנת ולפעמים סבבה
יש פה כמה מזוייפים אבל הרוב אנשים מושלמים❤
יש פה חבר'ה ממש נחמדים
ויש פה גם כאלה לא נחמדים אבל סך הכל האנשים פה קולים
יש כאן כאלה שאני רוצה להיות חברה שלהם
ויש כאלה שלא הייתי רוצה לפגוש ברחוב o_o
יש פה אנשים ממש נחמדים וטובי לב, אך לא כולם כאלו
אנשים עם בעיות
לא בקטע רע זה פשוט נכון
הרוב נורא מעצבנים, הם משתמשים באתר הזה (שפעם היה הרבה יותר טוב מהיום) כאתר שבו הם יכולים להעביר את השעמום שלהם ולענות על ספאמים.
והאתר הזה בכלל לא נוצר למטרה הזו, אלא כדי לעזור אחד לשני, אבל לא אכפת להם שהם גורמים לשאלות מטופשות להיות בחמות במקום שאלות של אנשים שצריכים עזרה.
יש פה חלק של אנשים איכותיים בטירוף
שיתחתנו איתי יאעו
כל השאר? למי אכפת
שאני חלק ממנה
לא חושבים
כאילו אני חושבת
הקהילה לא
חרא
אנונימי
מחרידה.
מאוד מוזרים אבל מעניין אחרי הכל ❤
זה נקרא קהילה?
אם כן אז ניראלי שהיא אחלה יש פה הרבה אנשים נחמדים שאוהבים לעזור
אנשים טובים בסך הכל
יש כמה שלא
חלקם בורים
חלקם באמת עוזרים וחכמים.
יש פה גם הרבה אנשים נחמדים
יש פה חלק מאוד מאוד קטן של אנשים אינטליגנטים ומעניינים שבאמת כיף לדבר איתם ולשוחח איתם על דברים והם עזרו לי אבל הבעיה שאותם אנשים הם בערך 2-3 אחוז מכל הקהילה
גם אני אילתיתת
אנונימית
חלק מטרידים
וחלק סבבה
כולם באתר הזה מנסים לצאת כך כל יפי נפש שזה משגע אותי אלוהיםםםם ליטרלי הייתה שאלה של "אי פעם קראת למישהו מטומטם" וכל התשובות היו לא לא איכס אין לי לב לזה איזה רעים האנשים שעושים את זה כאילו נו באמת
כולם מנסים לצאת צדיקים אבל בעצם הם סתם שקרנים
נחמדה כזאת, אבל תלוי
אנונימית
יש מלא איכותיים שאנחנו עושים אותם דברים וראינו אותם דברים שבאמת מדהימים או סתם כאלה נחמדים שאוהבים לעזור סתם ככה
ויש סתם אנשים זבל שמקללים והורסים את האתר אבל הרוב נחמדים
אנשים רגילים בעיני, אני לא ממש יודעת להגיד על כולם.
מדהימים תמיד עוזרים לי בשיעורים
יותר טובה משל fxp
התמונה מתארת הכל פדופילים וילדות בנות 12
עוד מישהו חושב שהאיש בתמונה זה סטיב ג'ובס?