5 תשובות
השנייה ראיתי את זה ונכנסתי לסטיפס נשבעת
לא, רוב המשתמשים כאן לא הומוסקסואלים, ולא נתקלתי בהתנהגות שכזאת, לכן אני לא מסכים.
בקושי אני רואה פה להטב
אני דווקא מבין מאיפה זה בא, יש בסטיפס הרבה הומואים/לסביות/בי/פאן/אנאערף
אנונימי
עצוב שזה מופיע בתגובה בטיקטוק, יש הרבה אנשיפ חשוכים ופרימיטיביים בעולם, אבל למה לצטט את זה פה? זאת מילה שאיו להשתמש בה!
באותו הנושא: