התחברות
הרשמה
אם שמים פלוסים לתשובה (והיא לא ראשונה) אז היא תהיה ראשונה?
לא הבנתי את עצמי..
23 בנובמבר 2020, 12:26
פלוסים
תשובות
מינוסים
שאלות בסטיפס
תגובות
5 תשובות
לא
NOT$
לא
זה סתם לדעת עם מסכימים או לא מסכימים איתך
R
Rot3m
לא
P
Pretzel logic
לא
U
Umii
לא
ג
גברת ברכה.
באותו הנושא:
אתם בוכים שעושים לכם פלוסים לתשובה?
אתם שמים לעצמכם פלוס אם אתם רואים שעשו לכם מינוס על התשובה?
איך תמיד בדרך כלל לתשובה הראשונה יש הרבה פלוסים?
איך אפשר לראות כמה פלוסים ומינוסים לתשובה?
מה הכי הרבה פלוסים שהיו לתשובה?
למה כשאני עושה פלוסים או מינוסים לתשובה ואז עושה רענן זה מוחק אותם?
אני רוצה שהיה לי הרבה פלוסים לתשובות מה לעשות כדי לקבל פלוסים?
גם אתם אחרי ששמים לכם פלוס לתשובה שמים עוד פלוס כדי שלא יחשבו שעשיתם לעצמכם?
שעושים לכם לתשובה פלוס אחד אתם גם מוסיפים לעצמכם פלוס שלא יראה שאתם עשיתם?
מה המספר פלוסים הכי גבוה והמספר מינוסים הכי גבוה שקיבלתם לתשובה שעניתם כאן?
בשאלה הראשונה ששאלו בסטיפס היו 480 פלוסים לתשובה הראשונה,זה לא מטורף? חח