11 תשובות
כן.. קורה הרבה
כן, מלא פעמים, זה בראש
ה' תמיד איתך
ברור
כל כך כן לפעמים לא מבינים אותך אז יושבים קצת לבד שומעים שירים ואז יותר טוב
כן.. זה היה לפני שבוע בגלל ריב ענק עם החברה הכי טובה שהיא כמו משפחה בשבילי:)
כן אבל הקב"ה תמיד שם בשבילך:)
אנונימית
כן: (
כן, קורה... אבל אחר כך אני מתקשרת לחברה ואז אני קולטת שזה לא נכון..
כן בדיוק מה שאני עוברת, רבתי עם חברה והיא התרחקה ממני (בגלל זה רבנו). ולמרות שיש לי המון חברות אני מרגישה לבד:-\
אנונימי
כן אבל עובר תחשבי אופטימי תאמיני לי you are not alone!
באותו הנושא: