7 תשובות
מה? נושא נשוא, המילה אוהב במשפט "אוהב אותך" מציינת גם נושא וגם נשוא
שואל השאלה:
אני באמת מעדיפה שלא יגיד כלום וכשהוא ירגיש מוכן שיגיד את זה אבל שלא יכתוב לי "אוהב אותך" זה כזה מוריד אוף
דרך אגב אם יש פה בנים בשאלה הזאת קחו טת זה כטיפ עד כמה שאני יודעת לרוב הבנות זה מוריד
אני באמת מעדיפה שלא יגיד כלום וכשהוא ירגיש מוכן שיגיד את זה אבל שלא יכתוב לי "אוהב אותך" זה כזה מוריד אוף
דרך אגב אם יש פה בנים בשאלה הזאת קחו טת זה כטיפ עד כמה שאני יודעת לרוב הבנות זה מוריד
אנונימית
אתם כלום זמן ביחד זה יגיע וחוץ מזה אם ז ה ככ מפריע לך דברי איתו
או שתגידי את ראשונה או שתחכי אתם כולה 3 שבועות
שואל השאלה:
אני גם כאילו לא יכולה להגיד לו על זה משהו כי זה לא נעים ..נכון?
אני גם כאילו לא יכולה להגיד לו על זה משהו כי זה לא נעים ..נכון?
אנונימית
זה די הגיוני אבל אתם עדיין טריים. אולי הוא עדיין לא מרגיש את זה ב100% כדי להגיד את האני אוהב אותך
או שהוא כן מרגיש ועדיין לא מספיק פתוח להגיד את זה
לא ממש יודעת אבל בכל מקרה לגיטימי. פשוט אתם עדיין טריים
או שהוא כן מרגיש ועדיין לא מספיק פתוח להגיד את זה
לא ממש יודעת אבל בכל מקרה לגיטימי. פשוט אתם עדיין טריים
לא הגיוני
באותו הנושא: