12 תשובות
זה לא מוריד לי..
אבל גבר שמבשל זה פלוס ענק
לא.. זה הכי מצחיק וחמוד שהוא או היא שורפים חח .. אזמה.. אפשר ללמד.. בגלל זה ירד לך? נו באמת
תאמת לא הגיוני
קצת יוריד אם אני אצטרך לדאוג לו כמו ילד קטן, לנקות אחריו לבשל לו כל הזמן וכו, אבל תמיד אפשר ללמד אותו:)
לא מוריד
אבל גבר מבשל זה וואוו
גמני מה לעשות
שואל השאלה:
^למה?
לדעת ולבשל ולנקות אחרי הבלגן שמישהו משאיר זה משהו בסיסי.
האמת בסדר הוא לא יודע לבשל אבל לפחות לנקות אחרי מה שהוא משאיר זה לא קצת מגעיל ולא מתחשב בעניכם?
אנונימית
לא מתחשב כן, אבל כמו שאמרתי אפשר "לחנך" אותו לעשות את זה
יודע לבשל חביתה נחשב? אולי אפשר ללמוד אבל אני לא אוהב לבשל במיוחד ויש מספיק אוכל בבית, ולנקות רק את החדר שלי ואני לא כל כך מבלגן אותו אז למה שאנקה יותר מזה תסבירי לי
אלמד תדברים האלו אפשר לחשוב
תקשיבי אל תשללי בגלל שהוא לא יודע לבשל תהיי הגיונית קצת, את יכולה ללמד אותו תבשלו ביחד
לפעמים צריך לדעת להתפשר... אם את באמת אוהבת אותו אז תקבלי אותו כמו שהוא גם אם הוא לא יודע לבשל...