9 תשובות
אייפון 8+
קניתי בחול אייפון 11 רגיל ב 1200 שקל
גלקסי j7 prime
ואייפון 11
אנונימית
נוקיה 8.3 טלפון מעולה
גם אייפון se החדש
אפשר גם וואן פלוס נורד אבל זה יותר זול ביד
xiomi note 9 pro
גלאקסי הכי טוב ונוח.
שיאומי הדבר הכי מזעזע.
קניתי שיאומי ושבוע אחכ קניתי גלאקסי.
אני כבר חודש עם שיאומי והוא אחלה ממש דווקא
שואל השאלה:
השיאומי שלי מפתיע דווקא.
אבל נגיד אתמול הוא התחרפן לגמרי והייתי צריכה למחוק את כולו כדי להצליח לפתוח אותו
אנונימית
מוזר
איזה יש לך?