9 תשובות
אייפון 8+
קניתי בחול אייפון 11 רגיל ב 1200 שקל
גלקסי j7 prime
ואייפון 11
ואייפון 11
אנונימית
נוקיה 8.3 טלפון מעולה
גם אייפון se החדש
אפשר גם וואן פלוס נורד אבל זה יותר זול ביד
גם אייפון se החדש
אפשר גם וואן פלוס נורד אבל זה יותר זול ביד
xiomi note 9 pro
גלאקסי הכי טוב ונוח.
שיאומי הדבר הכי מזעזע.
קניתי שיאומי ושבוע אחכ קניתי גלאקסי.
שיאומי הדבר הכי מזעזע.
קניתי שיאומי ושבוע אחכ קניתי גלאקסי.
אני כבר חודש עם שיאומי והוא אחלה ממש דווקא
שואל השאלה:
השיאומי שלי מפתיע דווקא.
אבל נגיד אתמול הוא התחרפן לגמרי והייתי צריכה למחוק את כולו כדי להצליח לפתוח אותו
השיאומי שלי מפתיע דווקא.
אבל נגיד אתמול הוא התחרפן לגמרי והייתי צריכה למחוק את כולו כדי להצליח לפתוח אותו
אנונימית
מוזר
איזה יש לך?
איזה יש לך?
באותו הנושא: