8 תשובות
ישלי גלאקסי a20 והוא מדהים.
כן.
כן הוא סבבה הוא לא פרימיום הוא סידרת ביניים ואת זה את צריכה לדעת
7מה הקשר הa20 ? הוא שונה לגמרי
שואל השאלה:
כן אני יודעת מה זה s מה זה a ומה זה j
כן אני יודעת מה זה s מה זה a ומה זה j
אין j יותר הם שולבו אם סידרת הa ועכשיו זה מהכי לא טוב עד הכי טוב
שואל השאלה:
אתמול הייתי בicell והם עדיין מוכרים אותם
אתמול הייתי בicell והם עדיין מוכרים אותם
כן זה אני יודעה אבל לא יצעו יותר כאלה
באותו הנושא: