7 תשובות
ברוך ה' בסדר... ככה ככה
לא עשיתי משהו מיוחד.. בית כנסת ומחשב
לא עשיתי משהו מיוחד.. בית כנסת ומחשב
לא עשיתי כלום.. רק אכלתי שטויות
שלומי בסדר , שיחקתי מיינקראפט, ובסוני, דיברתי עם חברים בדיס.
תודה על ההתעניינות.
תודה על ההתעניינות.
קניתי נעליים אחרי שנים !!!!
והייתי בבית ספר
והייתי בבית ספר
תודה על התעניינות דרך אגב
שואל השאלה:
תמיד :)
תמיד :)
עשיתי עבודות בגיאוגרפיה, מתמטיקה וערבית אחר כך אכלתי כל מני שטויות שאני מתחרטת שאכלתי
באותו הנושא: