7 תשובות
ברוך ה' בסדר... ככה ככה

לא עשיתי משהו מיוחד.. בית כנסת ומחשב
לא עשיתי כלום.. רק אכלתי שטויות
שלומי בסדר , שיחקתי מיינקראפט, ובסוני, דיברתי עם חברים בדיס.
תודה על ההתעניינות.
קניתי נעליים אחרי שנים !!!!
והייתי בבית ספר
תודה על התעניינות דרך אגב
שואל השאלה:
תמיד :)
עשיתי עבודות בגיאוגרפיה, מתמטיקה וערבית אחר כך אכלתי כל מני שטויות שאני מתחרטת שאכלתי