7 תשובות
הייתי בבית ושיחקתי במחשב
קמתי, שטפתי כלים, זללתי קורנפלקס וראיתי נטפליקס
זום זום זום
שואל השאלה:
^ זום זה מה שלא עשיתי אף פעם כל השנים שאני קיימת
בית ספר, עבדתי שם על הספר מחזור (וכמובן למדתי), לא מזמן חזרתי הביתה אבל כשהגעתי אכלתי
לוז עמוס מה אני אגיד
אכלתי התקלחתי סידרתי טיפה את החדר שמעתי שירים רקדתי עזרתי לאמא שלי בסידור קניות בטלפון ןזהו עוד מאט אוכלת צהריים
נכשלתי במבחן במתמטיקה, נרדמתי בשיעור ונתקעתי בלי מחשבון למבחן ואולי עכשיו אני אלך לישון קצת