4 תשובות
אסטמה מורידה באופן אוטומטי את הפרופיל ל64, מה שלא מאפשר לשרת ביחידה קרבית
^ זה לא לגמרי נכון, אסטמה קלה מורידה ל72 ואז אפשר להיות בתפקידי תומך לחימה
יש פעמים שמורידים רק ל-72, במקרה של אסטמה קלה.
ו72 זה פרופיל קרבי.
אבל...למגב צריך 82.
אז...כן...
ואני אמשיך את אלה שמעלי,
עם פרופיל 72 אי אפשר להיכנס למגב.
במיוחד כשאסטמה נכנסת לתמונה.
אם החלום שלך זה להיות במגב,
אני חושב ששמעתי מחבר שאפשר לרפא
אסטמה באמצעות אירובי.
אבל תבדקי את זה עם רופא.
באותו הנושא: