התחברות
הרשמה
משהו יודע אם בן אגם אם אסטמה יכול להיות בקרבי?
6 ביוני 2019, 17:44
גיוס
חיילים
צה"ל
תפקידים
קרבי
תשובה אחת
לא יכול
J
J0y
באותו הנושא:
יש לי את כל התסימנים של אסטמה אבל אין לי אסטמה מה זה אומר
יש לי אסטמה (משאף אדום) וחברה השתמשה לי בו, כי היא משחקת את עצמה חולת אסטמה יקרה לה משהו עכשיו?
איך יודעים אם יש אסטמה?
מה יכול לגרום לי להתקף אסטמה קשה?
אסטמה יכולה לעבור עם השנים? אני לא צריכה משאף אבל היה לי אסטמה פעם ומה קורה בכלל באסטמה?
כבר קורה לי כמה פעמים שכשאני בהתקף עצבים ( זה קורה הרבה O.O ) אני נכנסת לקוצר נשימה ואני צריכה משאף (לאח שלי יש אסטמה אז יש משאף בבית) - מה זה יכול להיות?
אם יש לי אסטמה אני יכולה לעשות בגרות בספורט?
בעיה בריצה: אני מתעייף ממש מהר אבל יש לי עוד אנרגיה, יכול להיות שזה קשור לאסטמה? (זה אסטמה חלשה אצלי)
יכול להיות שפתאום אחרי 16 שנה יהיה לי אסטמה?
אני כבר כמה חודשים מרגישה שאני לא נושמת 100 אחוז כאילו אני נושמת 70 אחוז יכול להיות יש לי אסטמה? מרגיש לי תמיד חנוק
מה יכול לגרום לי להתקף אסטמה?