12 תשובות
חחח גם אני ככה אנחנו פשוט לא פוטוגנים זה אומר שהתמונות אנחנו לא נצא כל כך יפה
שואל השאלה:
חחח לפחות מזדהים איתי .תודה גורשאל הסוואגר ❤
חחח לפחות מזדהים איתי .תודה גורשאל הסוואגר ❤
אנונימית
זה תלוי בזווית צילום, תנסי לשחק איתה קצת ותראי אם משהו ישתנה...
אנונימית
שואל השאלה:
זווית באמת יכולה לשנות . תודה אוראו ❤
זווית באמת יכולה לשנות . תודה אוראו ❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אנונימית ❤
תודה אנונימית ❤
אנונימית
מכירה את זה, שימי מסקרה וסדרי את הריסים בצורה שיפתחו את העיניים שלך, ממליצה לשים שימר בקצה כדי שיתן לעיניים יותר תשומת לב ונוכחות.
את יכולה להצליל את הפנים כדי שיתן להן צורה יותר יפה ויחטב אותן.
הדגישי את הדברים היותר יפים בפנים שלך כדי שלא ישימו לב לגודל הפנים שלך בכלל.
את יכולה להצליל את הפנים כדי שיתן להן צורה יותר יפה ויחטב אותן.
הדגישי את הדברים היותר יפים בפנים שלך כדי שלא ישימו לב לגודל הפנים שלך בכלל.
שואל השאלה:
תודה heart locked את ממש צודקת אנסה ❤
תודה heart locked את ממש צודקת אנסה ❤
אנונימית
את ממש מקסימה, שמחתי לעזור :)
שואל השאלה:
אוי אתת מקסימהה❤❤
אוי אתת מקסימהה❤❤
אנונימית
אני באמת חושבת שצריך לשים זוויות שונות ואז לראות איך זה יוצא, גם לי היה ככה ואז פשוט שיניתי זוויות ויצא הרבה יותר טוב מאשר פעם.
שואל השאלה:
תודה ^❤❤
תודה ^❤❤
אנונימית
בכיף❤
באותו הנושא: