8 תשובות
לא
כן
ברור, זה בסך הכל שנתיים.
כרגע אני בגיל שכל שנה היא מאוד מהותית (14 ל-12 למשל זה הבדל מטורף), אז אולי כרגע זה עלול להרתיע אותי, אבל החל מגיל עשרים זה לא משנה בכלל.
לגמרי, לך על זה.
כן, אני בן 22 ובעבר יצאתי גם עם בת 25 :)
גבר לא אמור לצאת עם יותר מבוגרת ממנו,אם הוא רוצה זה עלול להצביע על בעיה נפשית
הגילאים הכי מושכים לבחורה הם 14-19
ליטרלי פדופיליה אבל סבבה ^
איזה דעות של ילדה קטנה