התחברות הרשמה

נכון כשמכינים עוגת שכבות כזאת אז שמים על העוגה מי סוכר איך מכינים את המי סוכר האלה בעצם?

20 בנובמבר 2020, 18:59
עוגותמאפים    
2 תשובות
נראלי מים חמים וסוכר
ח
חח לא
אני אף פעם לא שמתי מי סוכר
צ
צב בסכנת הכחדה
באותו הנושא:
נכון עוגת שוקולד רכה כזאת זה הדבר הכי טוב שידעה האנושות?
כשמכינים עוגת שוקולד צריך לשמן את התבנית?
כשמכינים עוגת שוקולד
עוגת גבינה עם תחתית אוריאו, שכבה אחת של גבינה ושכבה של גבינה בטעם קפה נשמע טעים?
כשמכינים עוגה לאיזה שמן מתכוונים?
כשמכינים פופקורן במיקרו משטיחים את השקית או שעושים איתה צורת משולש כזאת?
ליאור קוקה עדיין מוכרת את הקרפ עוגת שכבות?
מה עדיף להכין עוגת שכבות או לעשות אימון?
איזה קינוח כדי לי להכין? הכנתי סופלה כבר, גם עוגת ביסקוויטים, עוגת שכבות...מה כדי?
אני מחר מכינה עוגת שכבות לחברה הכי טובה שלי
הכנתי עוגת ביסקוטיים ועשיתי שתי שכבות קריטי?