4 תשובות
אם לא הרגשת את זה יותר אין סיבה שתשארי.
אם ניצלת אותו וכאלה אז יש לך סיבה להרגיש אשמה בחלק מהדברים.

קיצר תלוי למה
זה טבעי שאת מרגישה ככה אבל את לא רעה יש סיבה שנפרדת ממנו ואם לא היה לך טוב במערכת יחסים הזאת אז טוב שנפרדתם
זה טבעי לגמרי שאת מרגישה אשמה, אבל את בהחלט לא יצאת רעה, את פשוט יצאת מקשר שלא היה לך טוב בו זה הכל.
שואל השאלה:
מה הכוונה לנצל? במה אפשר לנצל ? עזבתי אותו כי אני מפחדת ממנו אבל גם אוהבת אותו
אנונימית