התחברות הרשמה

מרגישה אשמה שעזבתי את החבר שלי. מה אתם אומרים?

20 בנובמבר 2020, 14:49
רגשות אשמה    
תשובה אחת
אם עזבת אותו אז יש סיבה, אין לך סיבה להרגיש אשמה
o
ohyeah7
באותו הנושא:
למה כשאני מתאמנת, עושה ספורט, אני מרגישה אשמה?
עשיתי משהו רע ואני מרגישה ממש אשמה ואי אפשר לתקן את זה איך להיפטר מהרגשות אשמה?
אני מרגישה אשמה אחרי שאני אוכלת
אני מרגישה נורא אשמה בגלל שעשיתי
אני מרגישה אשמה, יש לי סוד משפחתי לא יודע רק שלי זה דבר רע?
אמרתי לחברה שלי לא, מרגישה קצת אשמה. דעתכם?
מרגישה אשמה על איך שהתנהגתי לחברה (המשך בפירוט)
אני חולמת חלומות רטובים על חברה שלי ומרגישה רגשות אשמה מה לעשות?
תמיד שקרה לי דברים רעים אמרתי שזה לא אשמתי ושאני לא אשמה (באמת ככה אני מרגישה)
אני מרגישה אשמה כי..
אני מרגישה אשמה להיות כאן