2 תשובות
עוברים הדרכה אצל אופטומטריסט שמסביר ומראה הכל ומתרגלים במקום. זה נקרא הדרכה.
לכל אחד שיטה אחרת נוחה. לרוב שיטת ה'צביטה' נוחה יותר.
לכל אחד שיטה אחרת נוחה. לרוב שיטת ה'צביטה' נוחה יותר.
כמו צביטה עדינה, בפעם הראשונה זה סיוט בפעם השניה מציק בפעם השלישית קל
באותו הנושא: