11 תשובות
back in the ussr
קשה להחליט, אני חושב let it be.
magical mystery tour
i will, happiness is a warm gun
eight days a week
זה קשה אני מתלבטת בין האלבום הלבן לסג'רט פפר להלפ!ושיר פשוט כולם
in my life
yesterday
yesterday
האלבום please please me (אני יודעת שיש אנשים שלא מחשיבים את זה לאלבום אבל אני כן), והשיר האהוב עליי הוא all my loving
אבל אבל please please me הוא אלבום הראשון שלהם!לא להחשיב אותו כאלבום?זה כמו לא להחשיב את 1948 כשנה בה הוקמה המדינה
אני יודעת, וזה האלבום האהוב עליי, הוא כל כך יפהההה
וגם האלבום האדום של הלהיטים מ1962 עד 1966 הוא ענק
וגם האלבום האדום של הלהיטים מ1962 עד 1966 הוא ענק
יש לי אותו^
באותו הנושא: