9 תשובות
אם את אומרת שאת תבזבזי על חולצה 400 שקל כן זה בזבוז כסף
לא הרבה
לא
זה אחלה
מקווה בגדים טובים ויפים כן? חחח
אני הזמנתי עכשיו מלא דברים ב400 אז זה מרגיש לי משתלם אבל תלוי כמה קנית ומה האיכות
תלוי. אם קנית זוג מכנסיים בארבע מאות שקל, כן, זה הרבה. אם קנית כמה חולצות ומכנסיים בארבע מאות, זה סכום הגיוני.
FML
תלוי על מה אם את מתכוונת לפריט אחד כן אבל עם זה קנייה של כמה פרטים אז זה לא הרבה
תלוי על מה. לדעתי לא כי זה משהו שמייצג אותך ואם יש לך את הכסף בשביל זה אתה לא צריך לחסוך על עצמך
באותו הנושא: