3 תשובות
הייתי שם במסגרת משלחת אז לא עשיתי קניות כמעט, אבל יש שם כמה קניונים ומרכזי קניות שווים. מחירים רגילים יחסית
אנונימית
שואל השאלה:
מחירים כמו בארץ או יותר זול?
מחירים כמו בארץ או יותר זול?
המחירים כמו בארץ ואפילו טיפה יותר יקרים. תתנחם בזה שאנחנו לא הארץ הכי יקרה
באותו הנושא: