25 תשובות
י
אני רציני
כיתה ד
כנל
יא עד שהגיעה הקורונה
ג וד כי זה התקופה שהיה מלא צחוקים והברזות כיתתיות וזה...
ז, ח
פשוט מושלם (עד שהקורונה הגיעה באמצע ח והרסה הכל....)
כיתה י
אבל גם יב הייתה כיפית אבל עד שהגיע הסוף שהיה אמור להיות החלק הכי כייפי הקורונה הרסה הכל
התבטלו לנו מסיבת הסיום האפטר והנשף
יא'
לא זוכרת נראלי ב' שנה שניה בצהרון כיף חיים משוגעים משו מהסרטים חצי מתה חיי חברה בפסגה
סוף י היה מדהים
א חח פשוט חברות שלי היו ממש פרחות
ז'-ח'
כיתות ה, ו,ז,ח
גם י אבל הקורונה הרסה
אנונימית
ב, ג, ד
אבל עברתי את הכיתות האלה מזמן ואני בתקופה לא* כרגע):
ט-החוויה הכי טובה,כיף,בית ספר חדש,התאהבות,ציונים גבוהים והערצה.

י'-דיכאון,אונס,הטרדות מיניות,התמכרות לאלכוהול,חרדות,לבד,בגידה ולב שבור
אנונימית
ז,ח,ט, כיתות החטיבה היו כיתות מופלאות!
גם למדתי מתמטיקה ואנגלית ברמה מאוד גבוהה וגם בניתי לעצמי סוג של חבורה (אנחנו 3 חברים אבל שיהיה)
^ צר לי על האונס
אבל ההתמכרות זאת לגמרי אשמתך
לשאלה:
ז
אנונימי
נהנתי מאוד ב י שנה שפיתחה אותי
י שנה שעברה
ויא וגם עכשיו אני נהנת עם חברות פשוט קצת אחרת