23 תשובות
חג שמח!!!
מה -
וואו וואו פחד
הזמן טס שסובלים
מה לא
זה בדצמבר
בגלל זה זה נקרא covid-19
coronavirus december 2019
וגם זה היה בדצמבר רק בסין
לישראל זה הגיע בסוף פברואר
שנה?!?! :(
שואל השאלה:
זה התחיל לתפשט היום
אבל גילו על זה יותר בדצמבר כי סין הבתירה את זה במשך חודש
אנונימית
שואל השאלה:
כן היום זה שנה לקןרונה
אנונימית
סין הסתירו את זה בין דצמבר לפברואר
שואל השאלה:
ממש לא בפבואר ינואר זה כבר המתחיל להתפשט לעולם
אנונימית
פאן
זה היה ב17 לנובמבר
שואל השאלה:
אז פספסתי יומיים
אנונימית
מהמהמהמה
איזה עצוב אני זוכרת שנה שעברה אמרו שבקיץ זה יעבור כי הנגיף לא יוכל לסבול את החום .
חחחחחח איפה הקיץ היפה המדהים והמלא חוויות שהבטיחו לי?
^מי שאמר את זה לא למד גיאוגרפיה או ביולוגיה, אם הנגיף לא היה שורד בחום הוא לא היה מצליח לשרוד באוסטרליה כי באותה תקופה היה שם קיץ
אני יודעת לא באמת האמנתי בזה ^ אמרו את זה באותה תקופה בחדשות , היום זה כבר ברור שזה לא נכון
חחח גם אני לא, ולא חשבתי שהאמנת לזה, פשוט היה נראה לי מוזר שהם שמו בחדשות תיאוריה ששיעור גיאוגרפיה של כיתה ו' יכול להפריך אותה בקלות xd
חלחחחח אשכרה
שואל השאלה:
ומצפה לנו עוד שנה קשה בגלל החורף
אנונימית
מה אני אגיד לך, תודה שהפחדת אותי...
איזה עידודים הולכים פה