9 תשובות
כי במידה ויש את החיידק הוא מתגלה בבדיקה, זה כנראה מקורונה
לא יודעים
פשוט יודעים שהוא מת והיה לו קורונה
פשוט יודעים שהוא מת והיה לו קורונה
כי הוא חלה בקורונה, אז בדיוק מתי שהוא יחלה הוא ימות מזקנה? הסיכויים קטנים מאוד
כי הוא מת מכשל נשימתי מסיבוכי המחלה
אנונימי
כי היה לו קורונה...וזה עוד הוסיף על זה והרג אותו בסוף
אם אומרים שזה מקורונה אז זה מהקורונה הרי עשו לו בדיקה לגבי זה , אבל בכלל שבן אדם מבוגר הוא במצב סיכון יותר גדול אז סיבת המוות שלו יכולה לנבוע מ2 הדברים
שואל השאלה:
אבל כל בן אדם שימות בזמן שיש לא את הקורונה יגידו שזה בגלל הקורונה
אבל כל בן אדם שימות בזמן שיש לא את הקורונה יגידו שזה בגלל הקורונה
חח וואו לאחשבתי על זה
אני חושבת שעושים בדיקת דם ? כי אם הקורונה מגיעה לדם היא יכולה לזהם אותו (במקרים הקשים) למרות שנראה לי שהכי קל להגיד מהקורונה
גם לוקחים בחשבון את מחלות העבר שלו
גם לוקחים בחשבון את מחלות העבר שלו
באותו הנושא: