16 תשובות
רמה נמוכה לא הייתי קורה לזה ראפ
אנונימי
לא מתחבר
גרוע.
רמה די נמוכה ביחס לחול
לא מתחברת
לא אוהבץ
שומעת כל חיי זה מביא לי וויבים
אבל יותר של חול
אבל יותר של חול
לא אוהבת
היפ הופ אנדרגראונד יש דברים טובים ממש בארץ כמו תלא מובב, פרודקס ועוד...
הרוב שנקרא מצליח פה הוא פח אשפה
עצוב
באופן כללי ראפ זה לא מוסיקה
אז מין הסתם הראפ ישראלי הוא באותה קטגוריה של. זה לא מוסיקה וחרא כמוכל ראפ רגיל
אז מין הסתם הראפ ישראלי הוא באותה קטגוריה של. זה לא מוסיקה וחרא כמוכל ראפ רגיל
רמה נמוכה, לא שומעת ולא אשמע בחיים.
רק טונה
טונה זה החיים
אודימן זה אח
באותו הנושא: