10 תשובות
שיש בו כמה אמנים שהם אנדרייטד.
GFY
הרוב אני לא אוהבת, אבל יש ממש בודדים שאני דווקא ממש אוהבת
אני מתה על אמינים הוא מלך איזה כיף שהוא ישראלי רק חבל שהוא לא שר בעברית
מסכימה , אבל יש ראפרים ממש טובים ולא מוערכים בסצנה בארץ
מה את מחשיבה ראפ ישראלי? אופק אדנק? זוועה, הראפ הישראלי בגדול חרא כי אין הרבה אומנים כאן ששרים ראפ, וגם אלה שכן גרועים, הרוב מזרחית כי זה יותר תופס לצערי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומר שצריך משהו חזק כמו מילים חזקות ושיבואו הרבה ראפרים טובים
שואל השאלה:
חברים תצמידו את השאלה בואו נגיע לחמין
^ וואי באלי חמין עכשיו
חמין עושה לי לא טוב סליחה אני אוותר
רוב הראפ הישראלי לא טוב