4 תשובות
יכול להיות שנפגעת ממישהו לאחרונה או בכלל נפגעת ממישהו קשה ככה שקשה לך להחזיר אהבה,הייתה לי תקופה דומה לשלך,את תמיד מוזמנת לשלוח לי הודעה :)❤
שואל השאלה:
זהו שאני בוכה מכל דבר קטן
אני מרגישה כאב ודברים כאלה
אבל אני לא מרגישה את האהבה שלי לאחרים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה רע עם זה שאני לא מרגישה רע שאני לא מרגישה כלום
אנונימית
אז בעצם את מרגישה רע עם זה שאת לא מרגישה רע שאת מרגישה רע?
אנונימית