4 תשובות
יכול להיות שנפגעת ממישהו לאחרונה או בכלל נפגעת ממישהו קשה ככה שקשה לך להחזיר אהבה,הייתה לי תקופה דומה לשלך,את תמיד מוזמנת לשלוח לי הודעה :)❤
שואל השאלה:
זהו שאני בוכה מכל דבר קטן
אני מרגישה כאב ודברים כאלה
אבל אני לא מרגישה את האהבה שלי לאחרים
זהו שאני בוכה מכל דבר קטן
אני מרגישה כאב ודברים כאלה
אבל אני לא מרגישה את האהבה שלי לאחרים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה רע עם זה שאני לא מרגישה רע שאני לא מרגישה כלום
אני מרגישה רע עם זה שאני לא מרגישה רע שאני לא מרגישה כלום
אנונימית
אז בעצם את מרגישה רע עם זה שאת לא מרגישה רע שאת מרגישה רע?
אנונימית
באותו הנושא: