6 תשובות
תאמרי לו את האמת שאת רוצה קצת זמן לחשוב אבל תישארו חברים
וואו כל כך הסיפור שלי, תדברי איתו על זה בכל זאת.. אצלי זה לא ממש עבד והוא בכל זאת דביק ברמה שלפעמים אני מרגישה הגבר מקווה שאצלך זה יעבוד, אם תרצי להתייעץ עוד אני פה
את נהנית בחברתו? יש לכם על מה לדבר? מצחיק איתו? הוא תומך בץ כשצריך? אני מניחה שאם במקומך הייתי עונה על לפחות שתיים מהשאלות האלה לא הייתי נפרדת, זה קשה אבל אל תבזבזי זמן ותשלי אדם שאוהב אותך סתם... לפעמים צריך להמשיך הלאה, מוזמנת לפרטי
תנסי לרמוז לו למרות שזה יכול לפגוע בו עם תגידי לו או תרמזי לו .
שואל השאלה:
הסברתי לו בעדינות, הוא הבין. תודה לכל מי שעזר!
אנונימית
איזה כיף! אמן שתהיה לכם זוגיות מדהימה עם הרבה שנים טובות!