6 תשובות
שואל השאלה:
חצי מהזמן של המכינה
אנונימי
אם אתה חושב שכבר חווית מספיק ושקצת מיצית תעזוב לדעתי, אתה לא חייב להשאר...אל תשאר בכוח.
אבל אם הרגעים הכיפיים והמשמעותיים עוקפים את כמות הרגעים שפחות- תשאר זאת חוויה מטורפת!!!
אני חושבת שאם באמת עברת חצי מהדרך וזה לא בשבילך... כדאי שתעזוב ולא תמשיך לבזבז את הזמן שלך שם
כמה זמן אתה כבר שם?
בכיף3>
שואל השאלה:
כן נראה לי נעזוב תודה באמת עזרת
אנונימי