6 תשובות
קרם הגנה הוא החבר הכי טוב שלי. אין לי כוח לעשות שום דבר אחר.
לא עושה מחליק
ולפעמים רק אם יש לי כח שמה מסקרה סומק ואודם אבל לא תמיד
רק סומק זהו
לא שמה איפור...עושה מחליק פעם בכמה ימים
לא מתאפרת ולא עושה מחליק
אממ אני לא מתאפרת אבל כן כאילו דברים רגילים כמו בושם ודברים כאלה