7 תשובות
אעא הרגע קלטתי את הארי!!!
ואמ זה תלוי לא כל נמוכה מתוקה וכן לסרוגין
זה תלוי
ואיך הארולד קשור? או שהוא סתם שם
הדביל אמר אתזה?
לכן חברה שלי אובססד אליו...
שואל השאלה:
הוא אמר את זה פעם חחח
יואו איזה סתומה אני נזכרתי חחח היה לי את זה פעם על המסך של הטלפון עם תמונה שלו מחייך לא יודעת איך לא שמתי לב
אני אוהבת אותו והכל אבל בזה אני לא כל כך מסכימה איתו
לא יודעת לדעתי בנות גבוהות זה הכי יפה ואני אומרת את זה כשאני 1.47 וחצי לול