8 תשובות
השיר סבבי כזה
ונראה לי שהן ממש יצליחו (לא יצא לי לשמוע אותן עוד)
אני אהבתי הם נראות חמודות
אממ אני מאחלת להם הרבה בהצלחה , הן חמודות מאוד ❤
שיר סבבה סך הכל יש פוטניצאל ובהשוואה ללהקה חדשה שגם יצאה לא מזמן (ברבור שחור) הם עשו את זה מצוין אז נראלי שזה יעבוד להן
ממש אהבתי, הקליפ היה צבעוני, השיר קליל כזה, הבנות מהממות והן שרות מדהים
הן ניראות חמודות אני ינסה לשמוע את השיר
ממש אהבתי את הקונספט והשיר טוב. רואים שהן הולכות להצליח.
אני מאוד אהבתי הן ממש חמודות ואני מתה על השיר הזה