8 תשובות
שואל השאלה:
שתיהם מbts
תני לי גם אחד מexo
אנונימית
הביאס שלי מאקסו הוא צ'אניול, ומביטיאס הוא ג'אנגקוק.
אני לא סטאן exo
לא מכירה את הממברים באקסו אבל בביטיאס אין לי ביאס כי כולם הביאסים שלי אני אף פעם לא אוכל לבחור ביניהם אבל אני אגיד לך מה היה שהתחלתי להיות סטאן שלהם.
הביאס הראשון היה ג'ימין, ואז טאהיאנג, ואז נאמג'ון ואז הבנתי שכולם הביאסים שלי וזהו (:
ביטיאס יונגי וג'ימין, אקסו קאי
מאקסו סוהו (suho)
ומביטיאס ג'ין (jin) למרות שאני כבר לא ארמי...
מאקסו קאי, ובביטיאס ג'ין