4 תשובות
אם אתה ביא2 למה לא
שואל השאלה:
אני בכיתה ט
אני בכיתה ט
הכל טוב קשה עכשיו בלימודים וזה תשתדלי להשקיע
לא רע בכלל
הוא נכון
הוא נכון
באותו הנושא: