התחברות הרשמה

הגיוני שאני בוכה משירים של טונה כי אני ככ מזדהה איתם?

20 בינואר 2020, 17:26
טונהמצב רוחבכי    
4 תשובות
הגיוני.
x
xTINKERBELLx
הגיוני.
גם לי זה קרה
A
Always here for everyone:)
הגיוני
א
אורן טונה
כן, טונה גאון (:
מ
מסע
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה ביום הולדת שלי?
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
זה הגיוני שאני בוכה משיר?
איך זה הגיוני שאני אוכל פחית וחצי טונה ואני שבע ולא יכול לאכול עוד
זה הגיוני שאני עכשיו בוכה בגלל שאני מרגישה לבד למרות שיש סביבי מלא אנשים?
הגיוני שאני בוכה כי אין לי חבר? (16)
הגיוני שאני בוכה על רצח של בנות שאני בקושי מכירה או בכלל לא מכירה?
הגיוני שאני נראית אקסטרה יפה מרגיל שאני בוכה?
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא יכולה לאמץ כלב?
זה הגיוני שאני בוכה כי אח שלי וחברה שלו נפרדו ואני והיא ממש קרובות?
כמעט דרסו אותי, הגיוני שאני בוכה מלחץ?