20 תשובות
מבחינת בכתיבת קוד או מבחינת מה שזה עושה?
שואל השאלה:
שניהם
אנונימית
מה שזה עושה -
זה אומר שבמקום ליצור משתנה אתה לוקח משתנה ומחליף את הערך שלו
ואיך כותבים את זה אני לא יודע כי אני די חדש בשפת c התחלתי ללמוד את זה רק השנה
עזר במשהו?
שואל השאלה:
כן תודהה :))
אנונימית
הכרזת משנה זה בדיוק כמו שזה נשמע, אתה מודיע לקומפיילר היי יש לי משתנה חדש, תפנה זכרון עבורו.

אתחול משתנה זה אתה כבר נותן ערך למשתנה. משתנים יכולים להיות מוכרזים אבל ללא שום ערך ולכן אם תשתמש בהם בלי לאתחל אותם אתה תקבל שגיאה.
אתה בטוח?
כי זה אתחול יענו לקחת משתנה ולאתחל אותו כלומר להשים בו ערך חדש
שואל השאלה:
תודהה:))
אנונימית
אתה יכול לעשות גם int i;

אתה מכריז משתנה אבל לא איתחלת אותו, הקומפיילר יודע שהוא קיים ומפנה לו מקום למרות שהוא לא מאותחל.

אחרי זה אפשר לאתחל אותו i =5;

ואם אתה עושה int i =5; אתה מכריז וישר מאתחל אותו
שואל השאלה:
אנונימי גם אני התחלתי השנה c איפה אתה לומד את זה?
אנונימית
באיזה תוכנית מחוץ לבית ספר
איפה את?
שואל השאלה:
מגשימים זה גם תוכנית מחוץ לבית ספר
באיזה אתה?
אנונימית
משהו דומה
לא זוכר את השם
מגשימים של איזה כיתה?
שואל השאלה:
אה
אנונימית
שואל השאלה:
י
אנונימית
אז זה שונה כי אני לומד את זה בכיתה ט
שואל השאלה:
אה יש מצב
אנונימית