6 תשובות
קודם כל תפסיקי לבכות, תרגעי תשטפי פנים
תשני את צריכה את השעות שינה האלה
תתעסקי בזה מחר ותבקשי מחר שמישהו יצלם לך את העמודים לא קרה כלום וגם אם תגישי את המשימה באיחור לא יקרה כלום באמת
היי היי הכל בסדר דבר ראשון. דבר שני, באיזה כיתה את? תזכרי שיש תלמידים שלא עושים בכלל עבודות. בית ספר זה לא משהו שצריך להלחיץ אותך בצורה הזאתי ולא יקרה שום דבר אם תגישי את זה באיחור
שואל השאלה:
אני בכיתה ז
אני יודעת שזאת לא כיתה הכי חשובה אבל מפעילים עליי הרבה לחץ המורים וההורים שלי בעיקר אז זה יותר קשה
ואני לא נרדמת
אנונימית
תקשיבי לי מצוייןן בתור אחת שנמצאת בכיתה שנחשהת מצויינות אני נכשלתי גם בכיתה ז וגם ב ח במלא מקצועות. זה פשוט לא משנה אני מבטיחה לך. נכון שאת צריכה להשקיע אבל זה שלא הגשת עבודה זה לא סוף העולם
שואל השאלה:
סבבה עזבי לימודים אני מפחדת לאכזב את ההורים שלי
אנונימית
זה לא נכון לחשוב ככה בכלל! את לא לומדת בשביל אף אחד חוץ מעצמך, זאת ההשקעה שלך, הידע שלך והזמן שלך ומה שהולך לעזור לך ולקדם אותך בחיים, את לא לומדת כדי להרשים מישהו או לא לאכזב אנשים, זה משהו שהוא מגיע לבד, ותמיד יהיה לאנשים משהו להגיד לא משנה מה תעשי אז פשוט תעשי מה שטוב לך, וזאת רק חטיבה וחוץ מכיתה ט זה באמת לא משנה אם תכשלי או לא, לא יורידו אותך ממדעית וגם מה שאת לומדת עכשיו את אולי תהיי צריכה את זה בעתיד גם אם תעברי לרגילה, ולאט לאט לא הכל קל ובטח שלא בהתחלה, המעבר בין כיתה ו לז היא די מקפצה ואת תעברי את הכל ויהיה בסדר וגם אם קשה את לא חייבת להצליח בהכל ואם את רוצה את יכולה לשלוח לי ואני בשמחה אעזור לך, וכל מה שאת צריכה מופיע גם באינטרנט אז אל תפחדי אם אין לך חומר, ולא להתבייש לשאול בפרטי ילדים מהכיתה שלך גם אם את לא מכירה אותם, ככה תכירו ותעזרו אחד לשני אולי, אין לך מה להפסיד