5 תשובות
טראמפ מחריד
את ביידן אני לא ככ מכירה אבל לפי ההתלהבות ממנו והכל כנראה שהוא לפחות יותר טוב מהתפוז הדפוק
את ביידן אני לא ככ מכירה אבל לפי ההתלהבות ממנו והכל כנראה שהוא לפחות יותר טוב מהתפוז הדפוק
טראמפ הוא הומופוב גזען שוביניסט ואנס
ביידן גם לא הכי טוב אבל הוא יותר טוב מהתפוז
ביידן גם לא הכי טוב אבל הוא יותר טוב מהתפוז
שקליק מתאים יותר משניהם לנשיאות ארצות הברית
^ חחחיחחח כן
בעד טראמפ לא מעניין אותי כמה יגנו את המעשים של טראמפ הוא טוב לישראל ולא אני לא מרגיש צורך להתחשב בטובת הכלל בדיוק כמו האמריקאים הם לא חושבים על ישראל כשהם בוחרים בביידן הם חושבים על טובתם (וזה דבר לגיטימי) אבל זה ממש לא אומר שאני אתמוך בדעה שלהם
באותו הנושא: