5 תשובות
זה פשוט מביך עדיף את העימותיפ בין גנץ לביבי הפ מכבדים אחד את השני אני חושב שאם אובמה היה אוהב יותר ישראל הוא היה נשיא מעולה אבל הוא לא כל כך אוהב אותנו וגם הוא כיהן הרבה זמן אז אי אפשר
וואו מצחיקים רק חבל שטראמפ כמעט לא נתן לביידן לדבר וגם נכנס לו כול הזמן בדברים
וואי כשראיתי את זה לא הפסקתי לצחוק אמאלה מה הם בני 5
שואל השאלה:
איזה עקיצה טראמפ זרק בסוף חחח
איזה עקיצה טראמפ זרק בסוף חחח
חברה ראיתי את כל הדיבייט וטראמפ כיסח אותו, הוא השאיר אותו מגמגם כמה פעמים ולא מראים את זה. ושניהם ירדו נמוך מאוד טראמפ שלא הפסיק לדבר וביידן שאמר לו לסתום.
באותו הנושא: