3 תשובות
כמה שיותר, זה תמיד חשוב לסרוק את הסביבה ולהיות מודע להכל.
כל כמה זמן כמו שאמרו מעליי חשוב מאוד להיות מודע לסביבה ומה קורה אבל כחובה? חייב להסתכל במראה אחורית לפני שלוקחים על ברקס והמראות צד בכיוון המתאים כאשר את רוצה לבצע פנייה או לעבור נתיב.
אנונימית
מסכימה עם התגובות שמעליי ומוסיפה - גם כשעוצרים (נגיד ברמזור), לנצל את הזמן להסתכלות במראות. קורה שבא אופנוע ממש מהר משום מקום בצורה מסוכנת ומטומטמת, ואם ראית אותו במראות לפני שהוא התקרב אלייך, סיכוי יותר קטן שהוא יפתיע אותך כשתתקלי בו בהמשך הנסיעה.