התחברות
הרשמה
אני בדיאטה ובבוקר אכלתי שני טוסטים עם חמאה בצהריים שתי צלחות רביולי ועכשיו יש לי דודא לציטוס
נשברתי היום עד כדי כך רע?
15 בנובמבר 2020, 20:39
ערך קלורי
מתכונים
לחם
סלטים
ארוחת צהריים
2 תשובות
מותר להישבר לפעמים וזה לא ישפיע עלייך אם את בדיאטה כבר זמן מה.
נ
נראית 10/10
חד פעמי בקטנה.
פ
פֵלִיקְס
באותו הנושא:
אני בדיאטה ועד עכשיו אכלתי טוסט שניצל עם חומוס לא לאכול יותר כלום?
אכלתי בבוקר לחם מלא עם גבינה ( טוסט) ו6 כפיות קוטג' זה בסדר?
אם אכלתי היום קערת קורנפלקס 2 טוסטים (מלחם מלא) וסלט אכלתי יותר מדי?
אכלתי בבוקר טוסט עם לחמניה ואכלתי ביצה זה נורא?
אכלתי היום בבוקר טוסט , חצי בורקס , 2 כפות אורז, צלחת של חזה עוף עם שעועית קפואה וסלט ואני בדיאטה של 800 קלוריות ביום
אכלתי היום רק טוסט בבוקר זה בסדר?
אם אכלתי טוסט עם סלט בבוקר וצלחת פסטה בערב, זה הרבה ליום אחד?
אני בדיאטה ולצערי אכלתי עכשיו טוסט ושש עוגיות
אני במחזור ואין לי תאבון, אכלתי רק טוסט ב9 בבוקר זה נורמאלי שאין תאבון?
אם אכלתי כל היום רק קרפ אחד קטן בבוקר וטוסט אחד בערב כמה זה גרוע..?
אם אני אלך לישון ובצהריים יאכל מקסיקני בדיאטה זה כזה נורא?אכלתי טוסט ב 7