התחברות הרשמה

יש פה מישהו שמשתמש במילה רווה?

רווה זה לא צמא
15 בנובמבר 2020, 20:20
מיליםלשון עבריתמשתמשיםעבריתמה זה    
7 תשובות
בחיים לא השתמשתי בה
S
StepBruh
השתמשתי בלרוויה לא ברווה
ל
ליב .
חללחלח לא
א
אלי1111112
מה זה
ה
היו היה פעם
אף פעם
נ
נויהההה.
ומה זה בכלל???
נ
נויהההה.
אהה
נ
נויהההה.
באותו הנושא:
אתם משתמשים יותר במילה כן או במילה לא?
מי בעד לשלוח למאדים את כל מי שמשתמש במילה "פאקינג" וחושב שזה הופך אותו למגניב ?
מישהו פה מכיר את המועצה האזורית גן רווה?
אני אשאל שוב שמעתם על המועצה האזורית גן רווה?
מתי משתמשים במילה קורא ומתי משתמשים במילה קורה?
מתי משתמשים במילה עליי ומתי במילה אליי?
מתי משתמשים במילה " אתכן" ומתי במילה " אותכן"?
למה אנשים משתמשים במילה "חולה נפש" כמילת גנאי?
תתארו את משתמשי האתר במילה/כמה מילים
מישהו בכלל משתמש במילה "ברם"?
מתי משתמשים במילה כזו ומתי משתמשים במילה כזאת?