התחברות
הרשמה
רק אני לפעמיים מרגישה כאילו החברים הקרובים שלי או סתם חברים שונאים אותי ולא באמת אוהבים אותי ? אוף...
14 בנובמבר 2020, 14:40
שנאה
איך יודעים
תשובה אחת
לא, כנראה שאת תהיי חסרת חברים לנצח
בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא:
אני באמת מרגישה כאילו כל החברים שלי צבועים אליי ומרכלים עליי בשכבה כבר איזה תקופה..
אתם מרגישים לפעמים שאף אחד לא מבין אתכם גם לא חברים שלכם ואתם כאילו אבודים כזה?
אני חייבת לפרוק, אני מרגישה כאילו נגמרו לי החברים לדבר איתם...
אני מרגישה בודדה כאילו אף פעם לא היה לי חבר ואני רוצה לשנות את זה
לפעמים אני מרגישה כאילו החיים שלי הם סרט
זה כאילו לפעמים אני מרגישה שאני חיה על קורנפלקס
אני טיפה מרגישה לבד.. אני יודעת שאני שווה אבל לפעמים החברים שלי נותנים לי להרגיש כאילו אני הכי "מעפנה" בחבורה (המשך)
מלא פעמים שאני הולכת לישון אני מרגישה כאילו יש משהו בבית, פעם אחת הרגשתי כאילו יש לי רוח בחדר ועכשיו אני מרגישה כאילו יש
אני מרגישה כאילו *כל פעם* שאני מבקשת מחברה ממש ממש טובה שלי
אני מרגישה שחבר שלי פשוט לא מקשיב לי כאילו בחיים פשוט אף פעם!! כאילו אני מדברת לעצמי
אוף אני פשוט מרגישה כאילו אף פעם לא הולך להיות לי חבר