5 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא כאבים של רופא זה כאבים נפשיים של לחץ
שואל השאלה:
נראה לי. ואין לי זמן ללכת לרופא
עוד שניה כולם יצאו עלייך...
אבל בפעם המיליון ואחת:לכי לרופא!!!זה סטיפס!!!לא צוות אחיות
הולכת לרופא
אני ממליצה לך להתיעץ עם רופא ולדבר עם ההורים
אנונימית